شرکت مانا تجارت

نماینده رسمی سپیدار سیستم

خانه سپیدار همکاران سیستم بسته بازرگانی سپیدار همکاران سیستم
بسته بازرگانی سپیدار

بسته بازرگانی سپیدار همکاران سیستم

 

بسته بازرگانی سپیدار، کنترل موجودی انبار و محاسبه‌ی سود و زیان کالا را برای شما ساده می‌کند؛ با آگاهی از میزان و زمان سفارش هر کالا، می توانید کنترل دقیق‌تری بر موجودی انبار داشته باشید؛ هم‌چنین با آگاهی از کالاهای پرفروش و محاسبه‌ی سود به تفکیک هر کالا، می توانید کالهای پرسود را شناسایی کنید و میزان سود شرکت را افزایش دهید.

این بسته با ۵ سیستم، شامل حسابداری، دریافت و پرداخت، مشتریان و فروش، تامین کنندگان و انبار،دارایی ثابت، پاسخ‌گوی شرکت‌های بازرگانی است.

چرا بسته بازرگانی سپیدار سیستم؟

با امکان ثبت نقطه سفارش و حداکثر موجودی کالاها،کمبود موجودی و خواب کالا در انبار را مدیریت کنید.

با امکان گزارش سود و زیان به تفکیک هر کالا،کالاهای پرسود خود را شناسایی کنید.

با امکان تهیه صورت حساب طرف مقابل در هر لحظه، ارتباط شفافی بین خود و مشتریان ایجاد می کنید.

با امکان ثبت تمام عملیات مربوط به چک های دریافتی و پرداختی ، تمام دریافت ها و پرداخت های خود را مدیریت کنید.

با امکان ثبت نقطه سفارش و حداکثر موجودی کالاها،کمبود موجودی و خواب کالا در انبار را مدیریت کنید.

سیستم های بسته بازرگانی سپیدار

سیستم دریافت و پرداخت

 

وجه نقد مهم ترین دارایی شرکت و مدیریت وجه نقد، اساس تجارت است؛ علاوه بر آن، یادآوری سررسید چک‌های پرداختی و دریافتی و سرعت‌بخشی به تهیه‌ی صورت مغایرت بانکی از دغدغه‌های مدیریت است.

سیستم مشتریان و فروش

 

انجام سریع و ساده‌ی فعالیت‌های مرتبط با فروش و پاسخ گویی سریع به مشتریان از ضرورت‌های هر کسب و کاری است. سیستم مشتریان و فروش سپیدار بر اساس واقعیت‌های بازار و شناخت کامل این فرآیندها طراحی شده است. با این سیستم می‌توانید اطلاعات به‌روز، دقیق و صحیح از حساب مشتریان را در دسترس داشته باشید و اعتماد مشتریان‌تان را افزایش دهید.

سیستم دارایی ثابت

 

سیستم دارایی ثابت نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم برای تمامی شرکت‌های بازرگانی، تولیدی،خدماتی و پیمانکاری که نیاز به مدیریت دقیق و سریع اموال و دارایی‌ها خود دارند ایجاد شده است.

سیستم حسابداری

 

سیستم حسابداری سپیدار،به شما کمک می کند تا با بستن خودکار حساب‌های سود و زیان و صدور سند اختتامیه و افتتاحیه، عملیات پایان سال مالی را به راحتی و به سادگی انجام دهید.

سیستم تامین کنندگان و انبار بازرگانی

 

دسترسی به موقع به اطلاعات کالا و انبار از مهم ترین عوامل موفقیت عوامل موفقیت شرکت‌ها و واحدهای صنعتی است؛ سیستم تامین کنندگان و انبار سپیدار،ضمن تسهیل ثبت عملیات، موجودی کالا و حساب تامین کنندگان را کنترل و در اختیار شما قرار می دهد.

معرفی نرم افزار حسابداری بازرگانی سپیدار