شرکت مانا تجارت

نماینده رسمی سپیدار سیستم

خانه سپیدار همکاران سیستم بسته خدماتی سپیدار همکاران سیستم
بسته خدماتی سپیدار

بسته خدماتی سپیدار همکاران سیستم

بسته خدماتی سپیدار ، با کاربری ساده در ثبت اطلاعات مالی و کنترل میزان ورود و خروج نقدینگی، گزارش های دقیقی را درباره‌ی تمام عملیات مرتبط با چک‌های دریافتی و پرداختی برایتان فراهم می‌کند؛ هم‌چنین با در اختیار گذاشتن گزارش‌های مربوط به فروش خدمات، اطلاعات مالی منسجم و به‌هنگام را برای شما به ارمغان می‌آورد.

این بسته با ۴ سیستم، شامل حسابداری، دریافت و پرداخت، فروش خدماتی، دارایی ثابت، پاسخ‌گوی شرکت‌های خدماتی است.

چرا بسته خدماتی سپیدار ؟

به سادگی فاکتور خدمات را ثبت و سند حسابداری آن را به شکل خودکار صادر کنید.

پس از ثبت فاکتور فروش خدمات عملیات مربوط به دریافت از مشتری (نقد/چک) را در همان فرم ثبت کنید.

فاکتور های فروش خدمات را به شکل مستقیم یا از روی پیش فاکتور خدمات ثبت کنید.

خدمات را با مالیات و عوارض مربوط به آن تعریف کنید.

سیستم های بسته خدماتی سپیدار

سیستم دریافت و پرداخت

 

وجه نقد مهم ترین دارایی شرکت و مدیریت وجه نقد، اساس تجارت است؛ علاوه بر آن، یادآوری سررسید چک‌های پرداختی و دریافتیو سرعت‌بخشی به تهیه‌ی صورت مغایرت بانکی از دغدغه‌های مدیریت است.

سیستم فروش خدماتی

 

انجام سریع و ساده‌ی فعالیت‌های مرتبط با فروش و پاسخ گویی سریع به مشتریان از ضرورت‌های هر کسب و کاری است. سیستم مشتریان و فروش سپیدار بر اساس واقعیت‌های بازار و شناخت کامل این فرآیندها طراحی شده است. با این سیستم می‌توانید اطلاعات به‌روز، دقیق و صحیح از حساب مشتریان را در دسترس داشته باشید و اعتماد مشتریان‌تان را افزایش دهید.

سیستم دارایی ثابت

 

سیستم دارایی ثابت نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم برای تمامی شرکت‌های بازرگانی، تولیدی،خدماتی و پیمانکاری که نیاز به مدیریت دقیق و سریع اموال و دارایی‌ها خود دارند ایجاد شده است.

سیستم حسابداری

 

سیستم حسابداری سپیدار،به شما کمک می کند تا با بستن خودکار حساب‌های سود و زیان و صدور سند اختتامیه و افتتاحیه، عملیات پایان سال مالی را به راحتی و به سادگی انجام دهید.

معرفی نرم افزار حسابداری خدماتی سپیدار