شرکت مانا تجارت

نماینده رسمی سپیدار سیستم

خانه سپیدار همکاران سیستم بسته تولیدی سپیدارهمکاران سیستم
بسته تولیدی سپیدار

بسته تولیدی سپیدار همکاران سیستم

 

بسته تولیدی سپیدار ویژه صنایع مونتاژ و بسته بندی ، امکان محاسبه بهای تمام شده مواد اولیه را به سادگی در اختیار شما قرار می دهد. اطلاع از بهای تمام شده کالاها به شما کمک می کند تا از اتلاف منابع جلوگیری کنید، بر اساس برآورد دقیق هزینه‌‎های تولید نسبت به قیمت گذاری بهینه محصولات اقدام کنید و درنهایت، امکان رقابت پذیری محصولات خود را با سایر رقبا افزایش دهید.

این بسته شامل ۷ سیستم حسابداری، دریافت و پرداخت، تولید، تامین کنندگان و انبار، مشتریان و فروش، حقوق و دستمزد و دارایی ثابت است که پاسخگوی شرکت های تولیدی در صنایع مونتاژ و بسته بندی است.

چرا بسته تولیدی سپیدار سیستم؟

با ثبت رسید خرید ،ورود مواد اولیه به انبار را ثبت و وجه آن را پرداخت کنید.

با ثبت سفارش ،درخواست تولید محصول را به خط تولید سفارش دهید

بر اساس قراردادهای ثبت شده پرسنل خط تولید،حقوق کارکنان را پرداخت و نرخ جذب دستمزد را محاسبه کنید.

نرخ جذب سربار را براساس هزینه های ثبت شده در مرکز هزینه تولید محاسبه کنید.

با ثبت رسید تولید،کالای ساخته شده را به انبار محصول منتقل کنید.

سیستم های بسته تولیدی سپیدار

سیستم دریافت و پرداخت

 

وجه نقد مهم ترین دارایی شرکت و مدیریت وجه نقد، اساس تجارت است؛ علاوه بر آن، یادآوری سررسید چک‌های پرداختی و دریافتی و سرعت‌بخشی به تهیه‌ی صورت مغایرت بانکی از دغدغه‌های مدیریت است.

سیستم مشتریان و فروش

 

انجام سریع و ساده‌ی فعالیت‌های مرتبط با فروش و پاسخ گویی سریع به مشتریان از ضرورت‌های هر کسب و کاری است. سیستم مشتریان و فروش سپیدار بر اساس واقعیت‌های بازار و شناخت کامل این فرآیندها طراحی شده است. با این سیستم می‌توانید اطلاعات به‌روز، دقیق و صحیح از حساب مشتریان را در دسترس داشته باشید و اعتماد مشتریان‌تان را افزایش دهید.

سیستم دارایی ثابت

 

سیستم دارایی ثابت نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم برای تمامی شرکت‌های بازرگانی، تولیدی،خدماتی و پیمانکاری که نیاز به مدیریت دقیق و سریع اموال و دارایی‌ها خود دارند ایجاد شده است.

سیستم حسابداری

 

سیستم حسابداری سپیدار،به شما کمک می کند تا با بستن خودکار حساب‌های سود و زیان و صدور سند اختتامیه و افتتاحیه، عملیات پایان سال مالی را به راحتی و به سادگی انجام دهید.

سیستم تامین کنندگان و انبار بازرگانی

 

دسترسی به موقع به اطلاعات کالا و انبار از مهم ترین عوامل موفقیت عوامل موفقیت شرکت‌ها و واحدهای صنعتی است؛ سیستم تامین کنندگان و انبار سپیدار،ضمن تسهیل ثبت عملیات، موجودی کالا و حساب تامین کنندگان را کنترل و در اختیار شما قرار می دهد.

معرفی نرم افزار حسابداری تولیدی سپیدار